hasznos információk...


TÉMAKÖRÖK:

  • Kiknek ajánljuk az IT WORK-öt?
  • Átalánydíjas konstrukció
  • Kétségek, fenntartások
  • Ártájékoztató
  • Internetes jelenlét

  • Ajánlat ill. információ kérésért kérem klikkeljen ide





    KIKNEK AJÁNLJUK SZOLGÁLTATÁSAINKAT?

    Mivel elsődleges célunk nem az ügyfélszerzés hanem meglévő ügyfeleink elégedettségének megtartása és szolgáltatásaink egyenletes minőségének biztosítása, ezért eleve szűrni próbáljuk ügyfélkörünket:

    • Telephely szerint:

      Tevékenységünk során a problémák döntő részét csak személyes jelenléttel (kiszállással) tudjuk megoldani, így nagyon fontos, hogy fizikailag is közel legyünk ügyfeleinkhez. Ennek leginkább valamely váratlan esemény (pl. rendszerleállás, vírustámadás) bekövetkeztekor van jelentősége, amit már nem lehetséges távadminisztráció ( VPN ) segítségével megoldani.
      Mivel főhadiszállásunk Tiszaújvárosban van, így leendő havi átalánydíjas ügyfeleink jelentkezését is elsősorban a környékről ( max. 40 km ) várjuk.

    • Géppark nagysága szerint:

      Szolgáltatásunkat elsődlegesen kis és közepes cégeknek ajánljuk, magánszemélyeket sajnos nem tudunk kiszolgálni. Kidolgozott átalánydíjas konstrukciónk leginkább az 5..50 PC-vel rendelkező vállalkozások által kedvelt:
      Sokkal több gép esetén viszont napi legalább 2-3 órás rendszergazdai jelenlét indokolt. Az ilyen jellgű igényeket is kitudjuk elégíteni, hogy a bérköltség ne az Ön cégét terhelje.

    • Rendelkezésre állás szerint:

      Amennyiben egy esetleges rendszerleállás perceken belül tetemes anyagi kárt tud okozni cégének, az a legjobb, ha főállású informatikus csapatot alkalmaz. Szintén ne minket válasszon, ha 0-24 órás rendelkezésre állásra van szüksége. Ha viszont megfelel az elvárásainak az, hogy munkanapokon 1-2 vagy pár órán belül megkezdjük a hibaelhárítást, akkor számíthat ránk. Alapelvünk az, hogy csak reálisan megvalósítható ígéreteket teszünk, de minden körülmények között próbáljuk teljesíteni, sőt túlteljesíteni vállalásainkat...

    vissza az elejére




    HAVI ÁTALÁNYDÍJAS KONSTRUKCIÓ:


    Szolgáltatásainkat alapvetően átalánydíjas szerződés keretében végezzük.
    Ez a konstrukció több szempontból előnyös Önnek:

    • Mivel rendszere üzemeltetését folyamatosan és tervszerűen végezzük, ezáltal a zökkenőmentes működtetés biztosítható,

    • a rendszeres jenlét miatt a különféle programfrissítések, javítások mindig időben a gépekre kerülhetnek, és naprakészek lesznek a különböző hardver/szoftver kimutatások is,

    • a hibaelhárítás és javítás nem véletlenszerűen történik, ezáltal a szükséges javítások, cserék, karbantartások ütemezhetőek lesznek, nem okoznak a munkában különösebb fennakadást,

    • a számítástechnika működtetési költségei jól kalkulálhatóak lesznek, nem érhetik meglepetések,

    • a különféle problémák megoldására (pl. kábelezés, eszközbeszerzés, programtelepítés, vírusirtás stb.) nem kell más-más céget kihívni, elegendő egyetlen vállalkozás alkalmazottait megismerni, egyetlen szerződést kötni, egy cégben megbízni,

    • különféle esemény naplókból előbb észrevesszük, hogy valami rendellenesen működik, mint egy átlagos irodai dolgozó: ezáltal a nagyobb károk és veszteségek megelőzhetőek,

    • a közép- és hosszútávú informatikai stratégiai tervek elkészítésében is segíteni tudunk, ha igényt tart rá,

    • igény esetén tanácsokkal, telefonos segítséggel látjuk el Önt és munkatársait; ez ráadásul még külön pénzébe sem kerül, mert a szolgáltatáscsomag magában foglalja,

    • az IT WORK Informatika nem lesz beteg, nem megy szabadságra és nem kell a helyettesítéséről gondoskodni - ennek intézése a mi belső problémánk, a mi feladatunk,

    • Ön havonta egyetlen számlát kap csupán: nem kell járulékokat és közterheket fizetnie, nem kötik a kezét munkajogi szabályok, nem kell munkaruháról, védőfelszerelésről, szerszámokról és mérőműszerekről gondoskodnia,

    • ha valamilyen bonyolultabb problémába ütköznénk, akkor nem tárjuk szét a kezünket, és nem mondjuk azt, hogy erre most nem érünk rá, ezzel nincs kedvünk foglalkozni, hiszen köt bennünket a szerződés, és nem válogatunk/válogathatunk az elvégzendő feladatok között.

    A fentiekben azt érzékeltettük, hogy az átalánydíjas szerződés megkötése közép- és hosszú távon általában jóval előnyösebb, mint eseti megbízásokat kötni vagy teljes munkaidős alkalmazottakat felvenni.


    vissza az elejére




    JOGOSAK LEHETNEK KÉTSÉGEI, FENNTARTÁSAI IS:

    • Az átalánydíjas szerződés néha drágább, mint az eseti megbízás.
    • Ha jól működik a rendszer, akkor miért kell azt karbantartani?
    • Miért kérné fel mindig ugyanazt a céget ahelyett, hogy versenyeztetne?
    • Mi a biztosíték arra, hogy a fentebb leírt előnyök valósak, mi a garancia arra, hogy az IT WORK Informatika teljesíti ígéreteit?

    Önnek, mint közgazdásznak vagy mint felelős cégvezetőnek tökéletesen igaza van, ha a konstrukció árnyoldalait is megvizsgálja. Amennyiben számítástechnikai infrastruktúrája szerény (1-3 PC), és a közeli jövőben nem is kívánja bővíteni azt, akkor Ön sajnos nem a mi potenciális ügyfelünk. Az eseti, óradíjas javítás cégénél bizonyára költséghatékonyabb megoldás, mint az átalánydíjas szerződés. Persze ez csak anyagilag kifizetődőbb.


    Az is jogos felvetés, hogy egy jól működő rendszert miért kellene hétről hétre javítani, karbantartani. A számítástechnikában használatos eszközök és programok átlagos várható élettartama három-négy év, tehát jóval gyorsabban avulnak el, mint pl. egy személygépkocsi. Ha elgondolkodik azon, hogy az autóját hányszor viszi el szervizbe, hányszor mosatja le, hányszor kell benne olajat cserélni és hányszor kell ellenőriznie a gumikban a nyomást, akkor máris kevésbé csodálkozik a számítástechnikai eszközök karbantartásigényén. Hát még ha nem egyetlen autó, hanem egy teljes járműflotta felett rendelkezik, amelyben ugyanúgy megtalálható az öreg Trabant és a legújabb Mercedes mint a hobbyterepjáró és a negyven tonnás nyergesvontató...


    Egy összetett, inhomogén rendszer megfelelő teljestménye és rendelkezésre állása csak akkor biztosítható, ha annak egészét és egyes összetevőit is rendszeresen gondozza, fejleszti valaki.


    Lehetnek további aggályai is. Bizonyára talál internetes (vagy egynémely hirdetőújságban feladott) hirdetésekben olyan vállalkozásokat, akik nálunk kedvezőbb feltételekkel szolgáltatnak - telepítik a Windowst, keresnek vírust, de találhat olyan kereskedőket is, akitől olcsóbban tud notebookot, számítógépet vásárolni. Nem szeretnénk minősíteni egyetlen céget vagy terméket sem, és nem kívánunk belemenni olyan vitába, hogy hosszabb távon valójában mi az olcsó és mi a drága, mi az értékes, és mi az, ami csak annak látszik.
    Ha csak a pillanatnyi költségekre optimalizál
    és őket választja, kívánjuk, hogy legyen szerencséje.


    Közgazdaságilag akkor is megértjük Önt, ha minden egyes problémát vagy projectet a legkedvezőbb ajánlatot tevő céggel szeretné elvégeztetni. Bizonyára kötik a kezét a rendelkezések, vagy egyszerűen Ön egy alapos ember, akinek ráadásul sok ideje van, és megfelelő szimata ahhoz, hogy mindig olyan cégeket találjon az adott munkára, akikben aztán nem csalódik.


    Több helyen is látjuk, hogy a cégvezetés profi informatikai szakember vagy vállalkozás hiányában valamelyik fiatal, érdeklődő beosztottat bízza meg a gépek karbantartásával, a szoftverek telepítésével (természetesen a szokásos munkaköri feladatok elvégzésén túl). Ez szintén egyfajta (sajátos) megközelítés. A vakszerencse és a kijelölt munkaerő rátermettsége függvényében akár 6-8 hónap is eltelhet az első komolyabb rendszerösszeomlásig... Minősített esetben a cég vezetője saját maga száll szembe vírusokkal, hackerekkel, szoftverhibákkal és notebook-ügynökökkel. Természetesen a szükséges szakmai tudás előbb-utóbb elsajátítható, a kellő tapasztalat megszerezhető. Azt azonban nem értjük, hogy ezek a kreatív managerek miért nem próbálnak meg helikoptert vezetni, alpinista munkát végezni vagy miért nem állnak neki megjavítani az elromlott liftet. Úgy látszik, a bitek-bájtok vonzása a legerősebb, számítógépet buherálni pedig manapság trendi dolog.


    Idegen, számunkra ismeretlen cégben mi sem szoktunk megbízni. Ön se tegyen másképp. Nézze meg
    referenciáinkat, informáljon le bennünket. Kérje ingyenes helyszíni felmérésünket, ami semmiféle kötelezettséggel nem jár, és csak profitálhat belőle.


    Ha a fentiek meggyőzték, kérem tegyen próbára minket!


    vissza az elejére




    ÁRTÁJÉKOZTATÓ:


    Mivel minden partnerünk személyre-cégre szabott csomagot kap - alkalmazkodva a helyi igényekhez, maximális rugalmasságot biztosítva ezáltal - így pontos díjszabást nem tudunk közzétenni.

    A pontos összeget természetesen számtalan tényező befolyásolja (a kiszállások száma, a kiszállás helye, a rendelkezésre állás intervalluma és sürgőssége, a rendszer bonyolultsága és állapota stb.).

    Komolyabb érdeklődés esetén munkatársunkat kiküldjük Önhöz, és az ingyenes helyszíni felmérés valamint a személyes egyeztetés után adunk ajánlatot.




    MIÉRT ÉRDEMES MEGJELENNI AZ INTERNETEN ?

    Az Internet, mint a legújabb média, összevonja a televízió, a rádió, az újság és a telefon sajátosságait - miközben költségei a töredékét teszik ki azoknak. A hálózat multimédiás lehetőségeivel a hagyományos közlésterek kitágulnak, új értelmet nyernek. A számítógép monitorához, mivel az közelebb helyezkedik el a személyiségi zónához (általában fél méteren belül van), közvetlenebb viszonya van egy felhasználónak, mint egy tévénézőnek a televíziókészülékhez. Az emberek szoktak háttér-televíziózni, de nem szoktak háttér-internetezni. Az Internet pozitívabb hatást és sokkal aktívabb befolyásolást hoz létre, mint egy televízió. Személyes jellege miatt új szempontok érvényesülnek, melyben a felhasználó figyelme monitorához képest sokkal fokozottabb, mint más médiákhoz.

    Az Internetet használók köre az információt keresőkre és a barangolókra osztható. Az első csoport speciális helyeket vesz igénybe és tudatosan keres a hálón, a másik csoport sodródik az Interneten: vagy eljut valahová, vagy elveszíti érdeklődését. Az információszerzés átválthat kikapcsolódásba, de a kettő egyszerre is történhet.

    A négy legnagyobb szolgáltató összefogása az internetezés olcsóbbá tételéért és a kormányzati törekvések is abba az irányba mutatnak, hogy már az idén hazánk is közelíteni tud ez európai normákhoz.

    Valamennyi hozzáértő egyetért, a jövő az Interneté. Aki késlekedik, az lemarad a piaci versenyben, s ebben az esetben még inkább igaz: elsőnek kell lenni, vagy az elsők között kell szerepelni! "... az eddigiek ismeretében nem meglepő, hogy azokban a háztartásokban, ahol van Internet-elofizetés, hetente átlag öt órával kevesebbet járatják a tévét, mint ahol nincs. (Kreatív IX. évf. 3. sz.)


    vissza az elejére